חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך למצוא את שמלת הכלה הנפוחה הטובה ביותר עבורך

שמלות כלה נפוחות הן טרנד גדול השנה. לרוב הם קצרים ועשויים מטול או תחרה ובעלי נפח רב. קשה להבין את הסגנונות השונים של שמלות כלה נפוחות, במיוחד עבור אלו שמעולם לא התנסו בהן בעבר.

יש הרבה סגנונות שונים של שמלות כלה נפוחות שכדאי לקחת בחשבון לפני שמחליטים איזו שמלה הכי מתאימה לך. הנה כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמך כשמנסים שמלות:

-מאיזה סוג בד עשויה השמלה?

-האם הוא קצר או ארוך?

-כמה נפח יש לשמלה?

-האם זה מגיע במידה שלי?

-איזה צבע אני הכי רוצה?

מדוע לשמלות כלה יש שרוולים נפוחים?

שרוולים נפוחים הם חלק מסורתי של שמלות כלה עבור תרבויות רבות. בתרבות המערבית, שרוולים נפוחים הם סמל איקוני של נשיות ונעורים. המסורת של לבישת שרוולים נפוחים מתחילה במאה ה-18 שבה הם היו סימן לעושר ומעמד.

בתרבות המזרח, שרוולים נפוחים נלבשו על ידי נשים כאות לצניעות ומכובדות, כמו גם כדי להסתיר את זרועותיהן שעלולות להיחשב כחוטאות או מבישות. הם משמשים גם כדי להגן על נשים מפני רוחות רעות שעלולות להימשך אליהן.

שרוולים נפוחים יכולים להוסיף נפח ומשקל לשמלה וזו הסיבה שהם נראים לרוב בשמלות רשמיות או בשמלות נשף ולא בשמלות קוקטייל או שמלות מסיבות.

שמלת הכלה הנפוחה היא לא אחד מסוגי השמלות הרשמיות ביותר שיש. לעתים קרובות זה קשור לאירוע מזדמן יותר. עם זאת, ישנם סגנונות רבים ושונים של שמלות כלה נפוחות. חלקם רשמיים יותר מאחרים, מה שאומר שלא תמיד מדובר רק בחצאית על השמלה.

הסגנונות השונים של שמלות כלה נפוחות נדונים במאמר זה. הסגנון הפופולרי ביותר של שמלות כלה נפוחות הוא שמלות עם חצאית מלאה. יש לו מראה מאוד נשי ורומנטי, מה שהופך אותו מושלם למי שרוצה להתחתן בטקס בחוץ.

לסגנונות נוספים הכנסו לאתר של קלייר שמלות כלה.