חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לשפר את המעורבות של הקהל באתר שלנו?

מעורבות של קהל הגולשים שלכם עשויה להשפיע לא רק על הקידום האורגני של האתר בגוגל ומדדים שונים הקשורים אליו אלא גם על האופן שבו תוכלו לנתח את נתוני האתר שלכם ועד כמה הוא מוצלח. קהל מעורב זה סימן לכך שהתכנים באתר טובים ומניעים לפעולה, זה סימן לחיבור של הקהל אל המותג, זה סימן לקהל עירני ולא אדיש לאתר הסטטי שלכם ועוד. קהל "חי" ומעורב זה סימן נהדר לכך שהאתר עובד טוב ומהווה בסיס נהדר להצלחה בשיווק ומיתוג העסק שלכם. חברת ג'נסיס מתמחה בשירותי מיתוג ופרסום ונחשבת למובילה בישראל במיתוג עסקים. להלן כמה טיפים מקצועיים מטעם החברה על איך לשפר את המעורבות עם הקהל באתר שלכם.

שדרגו את התכנים באתר שלכם:

הבסיס להצלחה באינטרנט הוא התוכן שאתם כותבים ומשתפים עם הקהל שלכם. ישנם תכנים שמושכים יותר את הקהל, תכנים איכותיים וארוכים יותר, מקיפים יותר, כאלה המספקים לגולשים סימה מספיק טובה לשתף את התכנים. באנגלית זה נקרא click bait לומר סוג של פיתיון הגורם לקהל לשתף את התוכן שלכם. זה יכול להיות מדריך ארוך ומפורט, טיפים חשובים, תוכן בעל ערך רב ואפילו שילוב של סרטונים ותמונות שיכולים להיות ויראליים. 

הנעה לפעולה – עד כמה זה חשוב?

הנעה לפעולה היא בעצם משפט המסביר לאנשים מה צריך לעשות הלאה. בין אם מדובר בהורדה של מוצר דיגיטלי מסוים, ביצוע הזמנה של מוצר באתר, להגיב למאמר, לשתף את המאמר וכו'. אנשים זקוקים להכוונה ופסיכולוגית כאשר אנו מחלקים "הוראות" יותר אנשים יבצעו אותן מאשר אילו היינו משאירים את המאמר באוויר ללא הנעה לפעולה. זו הסיבה מדוע תראו בדף נחיתה ארוך מספר רב של הנעות לפעולה ככל שתגללו באותה. זו הסיבה שבאתרים מקצועיים ואיכותיים תמצאו אינספור הנעות לפעולה, אינספור דרכים ליצירת קשר עם בית העסק וכו'. הוסיפו במאמרים שלכם הנעה לפעולה בתחילה ו/או בסוף המאמר. שישאירו לכם פרטים, שיקראו מאמרים נוספים בנושא, שיגיבו למאמר, שישתפו אותו ועוד. 

הוסיפו כפתורי שיתוף:

כיום במרבית הפלטפורמות שמקימים בהן אתרים יש תוספים חינמיים או מובנים המאפשרים להציג לגולשים כפתורי שיתוף גם לעמוד הבית גם לתוכן ספציפי (כמו מאמר בבלוג שלכם למשל). אם אתם רוצים שהגולשים יהיו מעורבים יותר וישתפו את התכנים שלכם למשל זה רק טבעי שתרצו להוסיף כפתורי שיתוף אלה שיאפשרו לכם לעשות זאת בפועל.