חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גם עסקים קטנים צריכים ייעוץ עסקי

בעלי עסקים רבים חושבים שבגלל שהעסק שלהם קטן והם עדיין לא גיבשו אותו לחלוטין, הם יכולים להתעלם מן הצורך בייעוץ עסקי ובמקרים רבים אפילו לא לבדוק. זו טעות נפוצה, אשר חוזרת לעצמה לא פעם ומשם הדרך לתקן כבר כמובן יקרה וארוכה יותר. אנו חיים בעידן שדורשים בעל עסק לדעת "הכל" על העסק שלו ושהכל אחד אופף להיות אוטוריטה בתחומו. צריך קודם כל להיות מספיק טוב משהו כדי לתת אותו כשרות או להביא השקעה גדולה שמדובר בעסק שמוכר משהו וגם שם דרוש ידע קודם והתמחות. אז אמרנו ידע מקצועי, שם זה נגמר? ממש לא, בעל עסק נדרש בימינו לדעת ולהבין משהו שיווק ואיך לנתב את הכלים הקיימים כיום לטובתו ולהצלחתו, צריך לדעת ולהכיר את מערכת המיסוי וצריך להבין בעוד הרבה מאוד נושאים כאשר בחברות גדולות לרוב יש מישהו אחד או כמה למילוי התפקיד הזה, נוטים בעלי העסקים הקטנים לנסות ללמוד קצת מהכל ולצלוח עוד מכשול טכנולוגי או בירוקרטי בכוחות עצמם.

אז למה לבד?

נכון לא חייבים באמת לצאת לדרך הזו לבד, משרד יעוץ מקצועי כמו של רחל מנדי ילך אתכם יד ביד ויספק לכם את היועצים העסקיים הכי טובים שיכנסו לחייהם של העסקים הקטנים. יועץ עסקי יעזור לך (בעל העסק) להיות ממוקד במה שחשוב באמת לעסק שלך כרגע, ימנע ממך להיכנס לסחרור מחשבתי היוצר איבוד הפוקוס בעיקר. יועץ מנוסה ומשופשף יודע לנווט כל עסק להצלחות ועמידה ביעדים ללא כל קשר לגודלו ולשורת ההכנסה שלו. בתהליך של ייעוץ עסקי בונים עבור כל לקוח תוכנית אסטרטגית מותאמת אישית, זו נעשית לאחר בחינה לעומק של דפי חשבונות של העסק, ניתוח אנליטי, הבנה עמוקה של הדברים ויצירת נהלי עבודה חדשים ומשופרים. 

לאחר תכנון התוכניות היועץ יוציא לפועל את ההחלטות שנעשו כדי לבחון זאת באופן מעשי בשטח. היועץ האיכותי באמת הוא לא זה שכל התוכניות שלו מצליחות, הוא זה שממשיך לנסות איתכם עד שתצליחו.