חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היכן לומדים להיות מטיס רחפנים?

רחפן הוא כלי טיס בלתי מאויש (מל"ט) בעל יכולת לטוס ללא טייס אנושי על הסיפון. רחפנים משמשים למטרות רבות ושונות, אך לרוב לפעולות צבאיות, מעקבים וכתחביב.

השימוש ברחפנים בפעולות צבאיות גדל בעשור האחרון מפחות מ-1% ליותר מ-20%. חיל האוויר האמריקני מאמן כיום יותר טייסי רחפנים מאשר טייסי מטוסי קרב. מטיס רחפנים הוא האדם שמטיס את הרחפנים. הם יכולים להיות מועסקים על ידי כוחות צבא, רשויות אכיפת חוק וחברות.

מטיסי רחפנים מאומנים במשך שעות רבות לפני שהם מורשים להטיס רחפן. מטיסי רחפנים צבאיים צריכים לעבור הכשרה והסמכה קפדנית לפני שהם יכולים להטיס רחפן עם נשק על הסיפון. הם בדרך כלל טייסים מנוסים יותר. יש להם ניסיון בהטסת מטוסים צבאיים והם יכולים להשתמש בידע הזה כדי להטיס רחפנים באזורי לחימה, למעקב או למשימות צבאיות אחרות.

בחירת בית הספר או החברה המתאימים להכשרת מטיס רחפנים

בחירת בית הספר או החברה הנכונים להכשרת מטיס רחפנים היא החלטה גדולה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, אך החשובים שבהם הם העלות, המיקום והיצע הקורסים.

העלות של הכשרת מטיס רחפנים בארה"ב יכולה לנוע בין 100 ל-1,000 דולר. המיקום של בית הספר גם משחק תפקיד בכמה אתם מוציאים על שכר לימוד. לבתי ספר שנמצאים יותר רחוק עשויים להיות מחירים גבוהים יותר בגלל עלויות הנסיעה. בנוסף, סביר להניח שבתי ספר עם יותר קורסים יגבו יותר שכר לימוד מבתי ספר עם פחות קורסים מכיוון שהם מציעים יותר תמורה לכספכם.בחירת בית הספר או החברה הנכונים להכשרת מטיס רחפנים אינה משימה קלה. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. אבל הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה היא עיון בביקורות של בתי הספר והחברות שמציעות הדרכת טייסי רחפנים.