חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקט הנפשי שלכם עומד להתגבר עם שער בטיחות לתינוק

מאז שהבאתם לעולם את התינוק או התינוקת שלכם אתם הרבה פחות שקטים? מוצאים את עצמכם מחפשים באופן תדיר אחר פתרונות שיוכלו לעשות לכם רוגע, ולשמור על היצורים הכי חשובים לכם בחיים מוגנים ובטוחים בכל רגע נכון? עם שער בטיחות לתינוק אתם עומדים לקבל את כל אלו ברגע אחד, ותאמינו לנו – הוא שווה כל שקל שתשקיעו בו. אז איך שער בטיחות לתינוק עומד לשנות את חייכם? הנה התשובות.

שער בטיחות לתינוק – להסתובב עם חגורת בטיחות תמידית

כשאתם נכנסים לאוטו וחוגרים עליכם את חגורת הבטיחות, אתם למעשה מוודאים שברגע שבו הגוף שלכם יצטרך להיעצר ולא להמשיך לנוע קדימה – הוא אכן יוכל לעשות זאת. שער בטיחות לתינוק אמנם אינו נסגר על הגוף, אבל האפקט שהוא נותן הוא אפקט זהה לזה – הוא חוסם את המעבר ועוצר את התנועה למקומות מסוכנים.

שער בטיחות לתינוק הוא שער שנועד לתחום את האזור, ולמנוע יציאה או כניסה אליו או ממנו. ברגע שהתינוק שלכם מתחיל לזחול או ללכת, ולמעשה הופך להיות אדם עצמאי שיכול להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אתם צריכים לוודא שהוא לא מגיע למקומות שעלולים לסכן אותו. כאן בדיוק שער בטיחות לתינוק נכנס לתמונה.

איפה אפשר להציב שער בטיחות לתינוק?

אז מדובר כאן על כלי דינאמי וגמיש לחלוטין, שאותו תוכלו להציב בכל מקום שבו תרצו. עצם העובדה שהוא מגיע במגוון פורמטים יכול לעזור לכם לבחור היכן להציב אותו – כשער שהוא מחסום בין הסלון לבין גרם מדרגות, כגדר המקיפה את הסלון כולו ותוחמת אותו, כשער הפרדה בין הסלון לבין המטבח שבו נמצאים כלים חדים ועוד. היכנסו לחנות של בייבי סתיו ותוכלו למצוא שער בטיחות לתינוק שיחזיר לכם את השקט הנפשי.