חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם היתרונות בשימוש בשער חניה חשמלי?

שערי חניה חשמליים הם דרך חדשנית ויעילה להבטיח את שלומם של הנהגים והנוסעים.

שערי חניה חשמליים הם דרך חדשנית ויעילה להבטיח את שלומם של הנהגים והנוסעים. הם נכס גדול עבור כל חברה שאחראית על ניהול מגרש חניה. הם פועלים על ידי חישת נוכחות רכב ופתיחה או סגירה אוטומטית בהתאם. זה מספק סביבה מאובטחת לנהגים, ומעניק להם שקט נפשי כשהם מחנים את רכבם במגרש.

היתרונות של שימוש בשערי חניה חשמליים כוללים:

-הם מספקים אבטחה לנהגים על ידי פתיחה או סגירה אוטומטית כאשר הם חשים בנוכחות רכב

-ניתן להתקין אותם בכל גובה, כך שניתן להשתמש בהם בסוגים שונים של חניונים

-יש להם מערכת נעילה אוטומטית שמונעת מאנשים זרים להשתמש בה

מהם החסרונות בשימוש בשער חניה חשמלי?

שער חניה חשמלי הוא סוג שער המשמש לאפשר או להגביל גישה לאזור. לרוב הוא מותקן בכניסה לנכס, כמו בניין משרדים או מתחם מגורים.

שערי חניה חשמליים הם יתרון מבחינת בטיחות ואבטחה. הם מונעים כניסה בלתי מורשית לנכס וניתן לתכנת אותם כך שיאפשרו גישה לכלי רכב ספציפיים בלבד, מה שהופך אותם לאבטחים יותר משערי חניה מסורתיים העשויים ממוטות ברזל. גם שערי חניה חשמליים קלים יותר לתחזוקה מכיוון שהם אינם מחלידים ומשתכלים כמו שערי מתכת עושים.

החסרונות בשימוש בשער חניה חשמלי הם שהוא דורש חשמל לכוח, כלומר צריך להיות ליד מקור חשמל; לא ניתן להתקין אותו באזורים עם הפסקות חשמל תכופות; וייתכן שהוא לא מתאים לשימוש באזורים

אחד החסרונות בשימוש בשער חניה חשמלי הוא חיי הסוללה. חיי הסוללה לשערים חשמליים בחניונים אינם ארוכים כאורך חייו של שער רגיל.

החיסרון הנוסף הוא ששערים חשמליים יקרים יותר משערים רגילים. שערים חשמליים בחניונים יכולים לעלות עד 10,000$ כל אחד וזה לא כולל עלויות התקנה.