חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתיחת פנים – האם זה שווה את זה?

מתיחת פנים היא הליך ניתוח קוסמטי פופולרי שיכול לעזור לאנשים להיראות ולהרגיש צעירים יותר. אך לפני שניגשים להליך כזה חשוב לדבר עם הרופא שלכם על הסיכונים, היתרונות והסיבוכים הפוטנציאליים לפני שאתם הולכים על זה.

מתיחת פנים היא הליך כירורגי המסיר קמטים ורפיון עור מהפנים. זה גם מהדק את שרירי הפנים והעור כדי ליצור מראה צעיר יותר. מטרת הניתוח היא להסיר עודפי שומן ועור מהפנים, שעלולים לגרום לצניחת העיניים והלחיים, או למנוע מהפה להיפתח מספיק רחב למאכלים מסוימים.

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של מתיחת פנים הן חבורות, נפיחות, חוסר תחושה, זיהום ודימום מתחת לעור. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל תוך שבועיים לאחר הניתוח אך לעיתים יכולות להימשך חודשים. ההשפעות החיוביות של מתיחת פנים שוות את אי הנוחות הקלה שאתם עלולים לחוות. 

ההשפעות החיוביות של מתיחת פנים

-זה מפחית את המראה של קמטים וקמטוטים

-זה מרים את העפעפיים הנפולים

-זה מהדק את העור הרפוי בצוואר

-זה משפר את הגדרת קו הלסת

-זה מפחית עור נפול על הצוואר, הלסתות או הלחיים

רוב הנשים מסכימות שאי הנוחות הקלה של מתיחת פנים שווה את התוצאה. הליך מתיחת הפנים האופייני הוא ניתוח זעיר פולשני שניתן לעשותו תוך שעה ויש לו תקופת החלמה מהירה.

לסיכום,

ההליכים לניתוחים אלו השתכללו עם הזמן והפכו פחות פולשניים יותר ויותר עם זמני החלמה טובים יותר, מה שהופך אותם לנגישים יותר מאי פעם. אנשים רבים מהססים לעבור מתיחת פנים כי הם מפחדים מהכאב, אבל זה בעצם לא כזה נורא. המטופל יחווה מעט כאב או בכלל לא במהלך הניתוח או לאחריו ויכול לחזור לפעילותו הרגילה תוך מספר ימים בלבד. לעוד פרטים על טיפולי מתיחת פנים, לחצו על הקישור והיכנסו לאתר של ד"ר וולף.