חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פילאטיס מזרן או פילאטיס מכשירים בהוד השרון?

פילאטיס היא צורת פעילות גופנית המתמקדת ביציבות הליבה, נשימה ומתיחות. הציוד המשמש בפילאטיס נועד לעזור למשתמש להשיג את שלושת המטרות הללו. 

מאמר זה ידון במה ההבדל בין פילאטיס מזרן לפילאטיס מכשירים, כמו גם כיצד מומלץ להתחיל לתרגל פילאטיס.

מה זה פילאטיס מזרן?

פילאטיס היא צורת פעילות גופנית המתמקדת במתיחות וחיזוק השרירים בגוף, בחיזוק הליבה והארכת עמוד השדרה. זה גם עוזר לשפר את הגמישות, האיזון והיציבה.

  זה גם עוזר לשפר את היציבה והשיווי משקל.

תרגילי פילאטיס נעשים בדרך כלל על מזרן עם שימוש בציוד שונים,  ציוד נוסף שתפגשו בשיעורי פילאטיס כולל, חבלים, כדורים, כיסאות וספסלים. 

פילאטיס מכשירים בהוד השרון זו דרך מצוינת להתחיל עם פילאטיס. ניתן להשתמש בהם גם בכיתה וגם בבית. הם גם דרך נפלאה לשפר את כוח הליבה שלך, גמישות ושיווי משקל.

מכשירי פילאטיס משמשים לביצוע תרגילי פילאטיס. ישנם סוגים רבים של מכשירי פילאטיס, אך הנפוצים שבהם הם רפורמר וקדילק.

פילאטיס מכשירים הבסיסי הוא הרפורמר. יש לו ספסל אופקי ושני מוטות אנכיים הניתנים להתאמה לגבהים שונים. הרפורמר מספק מגוון תרגילים למתיחה וחיזוק השרירים.

הסוג השני של פילאטיס מכשירים הוא קאדילק. יש לו ספסל אופקי עם שני מוטות אנכיים הניתנים להתאמה לגבהים שונים וכן מוט עילי לתרגילים מתקדמים יותר כמו משיכה וירידה.

בפילאטיס מכשירים משתמשים בקפיצים, גלגלים ומשקולות כדי לספק התנגדות במהלך התרגילים. לחלקם יש גם כרכרה ממונעת שבאמצעותה ניתן להזיז את המשתמש למעלה ולמטה במהלך התרגיל.

7 מכשירי הפילאטיס הטובים ביותר שנבדקו:

רפורמר

הקדילק

 הכיסא

כיסא וונדה

כיסא משולב שולחן

כסא משולב חבית

לוח המתיחה